Accountmanager

Uw accountmanager is dé persoon om contact mee op te nemen voor bestellingen, brandende vragen en eventuele problemen. Hij of zij kan uw probleem neerleggen bij onze ICT afdeling en een antwoord of oplossing terugkoppelen naar u.

Ons team

YouTube

Op ons YouTube kanaal zullen we veel 'how to' video's gaan toevoegen.

Bekijk ons YouTube kanaal

Teamviewer

Komt u er écht niet uit? Geen probleem, wij helpen u een handje door met Teamviewer uw laptop of pc over te nemen en u uit de brand te helpen!

Download

Veelgestelde vragen

Inloggen & Registreren

  • Dat klopt. Het is nu mogelijk om altijd ons aanbod te bekijken alvorens u inlogt. U kunt inloggen door rechtsboven op 'inloggen' te klikken. Ook verschijnt het inlogvenster wanneer u voor het eerst probeert te kopen.

  • In de rechterbovenhoek zit u 'registeren' staan. Wanneer u daarop klikt komt u op een pagina waar enkele gegevens moeten worden ingevuld. Na het versturen van deze gegevens wordt er binnen 24 uur (op werkdagen) contact met u opgenomen.

Winkelwagen & Annuleren

  • Om uw aankopen te bekijken klikt u op het winkelwagen icoon in de rechterbovenhoek. Op de Winkelwagen pagina ziet u uw koopjes staan die u de afgelopen drie dagen heeft gedaan, gegroepeerd per vertrekdag.

  • Zolang er nog geen groen vinkje achter uw product in de winkelwagen staat kunt u uw product nog annuleren; klik op het 'prullenbak-icoon' om uw regel te verwijderen. Staat het groene vinkje er inmiddels? Neem contact op met uw accountmanager.

Assortiment & Beschikbaarheid

Algemeen gebruik

  • Ja, dat is mogelijk. In de witte Toolbar ziet u twee iconen. U kunt tussen de twee weergaven wisselen om te kijken welke uw voorkeur heeft. De laatst gekozen weergave wordt voor uw volgende bezoek onthouden.

Vertrekdagen

  • We hebben gekozen voor een automatische vertrekdagkeuze. Dit wil zeggen dat de webshop aan de hand van uw instellingen en het tijdstip van uw bezoek aan onze webshop bepaald wat de eerst mogelijke vertrekdag is voor de gekozen voorraad.

Login details

  • This is correct. Your preferred browser should ask you to save the login data. Our example is in Google Chrome:

    Step 1: go to your browser settings Step 2: click 'passwords'

    Step 3: Search for 'flowersfrom' Step 4: Select 'Automatic Login' if you want Step 5: Delete all existing passwords

    Step 6: Close your browser Step 4: Re-open your browser Step 5: Go to our shop and login

    The shop should offer you to save your login details. Allow it. That should do the trick.